2009. február 7., szombat

a regény

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is olvastam és nagyon jó és megható.


Üdv:Alex

A Pál utcai fiúk írta...

Köszönöm én is így gondolom...

knauszi írta...

Van egy marha jó eszköz, amely nagyon alkalmas történetek rekonstruálására, újragondolására, szerintem regények értelmezésére is: dipity.com

A Pál utcai fiúk írta...

Köszönöm,megnéztem,még most tanulom a Web 2.0 alkalmazásokat!Ezt is ki fogom próbálni...

Névtelen írta...

Nagyon ügyes vagy Petike,a sok munkának remélem meg lesz az eredménye. Én is szeretném tőled megtanulni a használatát.

pártolód

Névtelen írta...

Ez tök király haver!!!xD

Névtelen írta...

Dani boy írta az előzőt is

Névtelen írta...

Tudom h kicsi vagy hány éves is 1,2ja 12 boccs na mindegy ügyes vagy és gratulálok.

A Pál utcai fiúk írta...

Hát igen... Kösz, hogy írtál!!